Ble en tidlig start i dag.

 

 

 

 

Ja det ble en virkelig tidelig start på dagen den startet i går morges, for i natt ble det ingen søvn så jeg lå å vred meg i senga til klokken ble 04.30 da gadd jeg ikke lenger så jeg sto opp da. Og da kan man vel si det ble en tidlig start på dagen, jeg veit ikke helt hva det var som gjorde at jeg ikke fikk sove. Kan jo være alle disse dumme tankene mine som gjorde det, men det er sikkert noe mer enn det kan jo ikke bare sette skylden på tankene mine. Det var nok en god blanding av tanker og smerter for paraceten hjalp ikke en dritt i natt, så jeg må nok ta dagen til hjelp i dag for å gå rundt som en sombi i dag det gidder jeg ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg