Ble en stille og rolig dag.

 

 

 

Det ble en stille og rolig dag har da gjort noe i dag, jeg har faktisk gått meg en tur i solskinnet skulle vel tatt noen bilder men gjett hva jeg gjorde. Ja jeg glemte det tenk å være en så dårlig blogger at en ikke kan klare å huske å ta noen bilder, jeg har bare arkivbilder som jeg bruker det kan jo bli kjedelig i lengden.

 

Å jeg veit ikke med tekstene heller men jeg gjør så godt jeg kan, å da pleier jeg å si at så lenge du gjør så godt du kan så får du ikke gjort det bedre. Å det er noen ord både jeg og mange flere burde ta til seg og bruke, ja alle kan gjøre feil men legg det bak dere å forsett videre.

 

Det ble en kort tur men jeg har ikke vært ute så veldig lite jeg satte meg ut på verandaen og koste meg i solen, man behøver ikke å dra til utlandet for å kose seg man kan gjøre det hjemme.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Fint å sitte ute i sola også.
      Vi hadde fin sol utpå havet.
      Æ tar mye bilder.
      Ha en fin kveld
      Klem

      1. Ja det var kjempefint å sitte ute i solen. Jeg rett og slett glemmer å ta bilder jeg, så det må jeg bli bedre til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg