Ble en sen oppdatering i dag/kveld.

 

 

 

Ja i dag så ble det mye forskyvinger på oppdateringene, da jeg skulle gå å handle så klemte jeg lillefingeren stygt i ytterdøra så det ble ingen handletur da. Den er blitt både blå og litt lilla men det går vel over, for det gjør jo stort sett det du ikke er født med.

 

Jeg er ikke den første som løper til legen for den minste ting så jeg ventet til i kveld, med både handlingen og gå på legevakta. Det ble tatt bilder og det viste seg at jeg hadde bristet og hadde en kraftig forstuelse i lillefingeren min, over og under midtre ledd vondt som pokker. Men handle knekkebrød og ost pluss toalett papir, så nå er det faktisk gjort og godt er det for nå var jeg virkelig sulten etter at jeg fikk beskjed om at jeg ikke måtte drikke eller spise noe før alle undersøkelsene var gjort.

 

Så derfor så har det ikke blitt noe særlig oppdateringer før nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Sitter her i natten og kan fortelle at jeg heia på Danmark i kveld! Leit at du klemte lillefingeren, og måtte på legevakta! Ønsker deg god bedring og håper fingeren blir fort bra igjen. Skal til tannlegen i morgen og smågruer meg litt. Tenker at det går bra. Godt at det snart er klar for dose nummer 2. God natt og sov godt. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Ja jeg heier noe så imari på Danmark om dagen, håper de vinner hele greia men det kan bli vanskelig.

        Ja det er dumt å være så veldig klønete, men det er jeg jo så da er det bare å leve med smerten fra den lillefingeren en stund.

        Tusen takk jeg håper på at den blir fort bra igjen.

        Huff jeg er ikke noe glad i å gå til tannlegen så jeg forstår at du gruer deg til å gå til tannlegen, det gikk vel bra hos tannlegen.

        Ja det skal bli godt å bli ferdig med vaksinasjonen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Gikk bra hos tannlegen. Han trekte den tanna, og fjernet litt av den broen jeg hadde oppe. Skal få en del -protese, så det kommer nok til å bli uvant men bra når man blir vant. Måtte ut med 4.415 kr i dag. Men over 7000 er trukket i fra grunnet sykdommen. Har bare litt verk etter tanntrekkingen, men har Paracet og annet som er sterkere. Skal tilbake i juli. Fin kveld til deg også, og vi får fortsette å heie på Danmark og la oss håpe de vinner EM. Klem til deg fra meg.

          1. Ja det blir nok bra med protesen bare du blir vant til det. Jammen dyrt da men det kunne vært verre ser jeg, bra du fikk så mye fra trekk da ellers så hadde det vært veldig kostbart.

            Ja det hjelper jo litt med paracet da men ikke mye, det har jeg erfaring med. Ja jeg kommer til å heie veldig på Danmark.

            Ønsker deg fortsatt en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg