Ble en lang tur på meg.

 

 

 

Ja det ble ikke en så veldig lang tur i lengde men tid, jeg gikk ned i parken og satte meg på en krakk der nede i byen. Etter at jeg har vært å undersøkt hvor mye det vil koste å skaffe seg nye briller, blir nok ikke med det første for det er jammen dyrt. 600 kr for synstesten 1800 kr for glassene innfatningen 800 kr det blir for mye for det jeg får i uka å leve på. Det er jo 3200 kr for brillene og jeg får 1900 i uka, det blir i alle fall 3 uker til jeg får råd til briller som jeg helst skulle ha hatt i går men det får gå. Jeg skal ikke gjøre noe med det for nå får det være nok.

 

Jeg skal ikke skrive mer om det nå, for jeg har ikke lyst til å virke negativ nå som jeg har det såpass bra som jeg har det.

 

Nå sitter jeg og venter på at sommerhytta skal begynner, det er ett program som jeg syntes er veldig fint å se på.

 

Så skal jeg bare sitte å bare leve livet og slappe av, er jo ikke annet å gjøre enn slappe av og la ting bare skure og gå i kveld.

 

Håper at det jeg tjente på bloggen i juli kommer inn på konto snart sånn at jeg får kjøpt disse brillene mine, de kommer nok ikke før om 20 dager for det tar så utrolig lang tid å betale en faktura for egmont det er i alle fall ikke min skyld at det tar lang tid. De trenger vist en måned på seg til å betale oss som tjener penger på bloggen vår, vi normale mennesker får 14 dager på oss som oftest noen ganger kortere tid. Men det får ta den tiden det tar men det er jo litt irriterende, jeg får ikke gjort noe med det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Håper det blir noe ekstra på deg ja, de 1900 i uka, hva dekker de? Har ingenting ned det, så du behøver ikke svare på det🤗håper iallefall det ordner seg, sommerhytta ja, er kjempekjekt 😘

      1. Mat, medisiner, lege, tannlege, regningen på alarmen og klær vaske middel til klær og hus ellers husholdningsartikler alt annet enn strøm, forsikring, huslån og fellesutgifter for det tar forvaltningen. Nei man må jo spare inn på noe sånn at man får det til å gå opp, ja sommerhytta er et koselig program.

    2. Ta turen til Specsavers, der får du to briller for prisen av et👏 Med enstyrke glass inkludert i prisen👍 Jeg fikk to par briller for 795 kr pluss synstest da, men det er jo mye billigere👍👍

      1. Jeg har gått til en fast en i alle mine 45 år som brille bruker så jeg holder meg nok der, for der kjenner de øynene mine ut og inn og ser forandringer fortere enn om jeg skulle gå på ett nytt sted.

      1. Ja det håper jeg også at de gjør snart, ja ting tar virkelig tid. Nei setter ikke i gang en nå for da blir det jo tigging det får holde med en, jeg syntes det er så flaut å måtte be om hjelp på den måten.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg