Ble en lang tur i dag.

 

 

 

Ja det ble en lang tur på meg i dag for å se om jeg fant en vei som jeg kunne gå til gravlunden, fant en men den er faktisk fem kilometer lengere enn den jeg pleide. Så jeg går ikke ditt på verken på lillejulaften eller julaften for det blir for langt.

 

Har drevet og pyntet litt på juletreet mitt det er ikke ferdig enda, skal bli det i løpet av kvelden så kommer det ett bilde senere kanskje i morgen  må ha penger på telefonen så jeg får satt det inn på bloggen.

 

Sett bronsefinalen mellom Danmark og Kroatia som Kroatia vant og fikk bronse og Danmark måtte ta til takke med fjerde plassen, nå går den store finalen mellom Norge og Frankrike de gikk til pause med firemåls ledelse til Norge får håpe de drar hjem gullet disse Norske håndball damene for da blir det jul for dem også i alle fall en god jul i karantene.

 

Nå skal jeg lage meg litt mat for her har det gått veldig slag i slag med gulv vask og pynting etter den lange turen, så jeg har faktisk ikke spist siden frokost så nå fortjener jeg vel en tomatsuppe for jeg gidder ikke å lage meg noe annet i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Dumt at det var så lang vei å gå, men du får vel besøkt graven ved en senere høve. Norge vant, jeg så finalen. Var en thriller på slutten! Jentene er rå gode! Tenker treet blir fint når det er ferdig pyntet. Fikk mange vinduer jeg skulle klikke på men det gikk ikke likevel. Tar det fra nettbrett. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempe dumt, kan jo hende jeg gjør det uansett. Ja det ble en litt over kanten spennende kamp, bra de dro den seieren i land.

        Treet ble fint det lite og søtt passer inn i den lille stuen min. Fikk du mange vinduer det er så dumt at jeg ikke får fjernet dem.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg