Ble en kjempefin julefeiring.

 

 

 

Tok ikke noen bilder fra julemiddagen sånn blir det noen ganger, hadde en kjempefin stund med både pinnekjøtt og vossakorv ble også ribbe, medisterkaker, julepølse og ikke minst surkål og poteter jeg er ikke vant med saus til julemiddagen jeg må ha stekesjy fra ribbe stekingen de hadde alt det jeg spiste begge rettene.

 

Ble mye klemming og de som kjenner meg veit at jeg er ett menneske som liker en god klem, og det ble det mye av og ikke minst den fine og varme inkluderende atmosfæren som var der. Koste meg veldig og er veldig glad for at de skal ha dette neste år også, da skal jeg være den første som melder meg på når jeg får greie på påmeldings fristen.

 

Var 80 personer som kom så det er ett tilbud som ble tatt godt imot her i byen, behovet er jo her som alle andre steder i landet fattigdom og ensomhet tar ikke juleferie sånn er det bare.

 

Lag dere en fin og rolig julekveld, nå skal jeg åpne julepakkene mine.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

7 kommentarer
    1. Jeg er så glad for at du fikk en så fin julefeiring, Aud-Marit 💝
      Jeg har feiret jul med mannen min, tre av barna og ett svigerbarn + en hund 🥰 Det ble en rolig og koselig kveld. Nå skjer det ikke mer før 30.desember, da samles hele familien til forsinket julelunsj 🥐🥗🦐🥚 Og så er det tilbake til hverdagen……
      Nå er det sengetid her, imorgen starter dagen med å ta oppvaska 😂

      Håper du har fått noen bøker å lese, så har du noe å gjøre i dagene framover 💖

      Juleklemmer til deg fra meg 🥰

      1. Julaften ble veldig fin, i dag har jeg fjernet juletreet mine fire nisser står framme enda. Nå er det ett år til neste gang for min del, nyttårsaften blir stille og rolig og se meg i speilet og si godt nyttår.
        Ja takk gud for at det er en uke til helt vanlig hverdag igjen, er jo vanlig hverdag for min del fra og med i morgen.

        Har mange bøker og lese, har lest to allerede.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      2. Julaften ble veldig fin, i dag har jeg fjernet juletreet mine fire nisser står framme enda. Nå er det ett år til neste gang for min del, nyttårsaften blir stille og rolig og se meg i speilet og si godt nyttår.
        Ja takk gud for at det er en uke til helt vanlig hverdag igjen, er jo vanlig hverdag for min del fra og med i morgen.

        Har mange bøker og lese, har lest to allerede.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så kjekt å lese at du koste deg og hadde en fin feiring! ☺️ da blir det ikke så vanskelig til neste år. Veldig bra at det finnes de som lager til slik.

      Fortsatt god jul!

      1. Nei det blir ikke vanskelig å melde seg på neste år for det skal jeg gjøre, for dette var utrolig koselig.

        Ønsker deg en kjempefin jul videre og en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg