Ble en fin dag på tur.

 

 

 

Det ble en fin fin dag på tur, i dag hadde jeg med meg matpakke tre knekkebrød med leverpostei på det er  godt det. Hadde også med kaffe på termos, og sitteunderlag som var strikket som jeg fikk i pakken fra kokkejævel som Christine Emilie hadde strikket. Så satte jeg meg på en krakk langs elva her i byen, satt der å nøt maten og kaffe og slikket litt sol det var helt nydelig. Tok noen bilder men jeg får ikke lagt dem til bloggen for jeg har ikke nok penger på kontantkortet på telefonen, men de bildene kan jeg legge til ett innlegg senere når jeg glemmer å ta bilder på samme tur og i samme vær.

 

Har også vasket litt gulv ja en meter med kjøkken gulv så det gikk greit med en hånd, men det gikk greit.

 

Nå i kveld har det blitt tre håndballkamper, blir en det en del tv titting men jeg skal ikke se på disse grand prix greiene det gidder jeg ikke.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håndball er gøy! I dag er det jo kom deg ut-dagen. Jeg har laget et innlegg med oppfordring til dere andre om å lage innlegg av tur dere har vært på i dag 🙂 Du liker jo å gå turer, så kanskje du tar utfordringen og deler noen bilder fra turen?

      1. I dag har jeg ikke ork til å gå ut på tur, skal bare slappe av her hjemme. Var på lang tur i går som jeg tok mange bilder men jeg får ikke lagt dem ut før i morgen, jeg har kontantkort på mobilen og det er tomt får ikke fylt på før i morgen.

        Ja håndball er veldig gøy og det er all sport for min del.

        Lag deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg