Bilde. Ett bilde til ble ferdig i går fornøyd , det veit jeg ikke helt.

 

Vet ikke helt om jeg selv ble fornøyd, det er jeg stort sett aldri med det jeg maler. Fant noen tekniker på nettet som jeg prøvde ut, om jeg klarte det er jeg ikke sikker på haha sånn er det bare.

 

Lå så mange mørke tanker og sperret for meg i går, litt bedre nå får jo ut litt men det hadde nok vært lurere å komme seg til psykolog om ikke lenge.

 

Skal snart ut på tur.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Først og fremst må jeg si jeg er mektig imponert over maleribildet du viste forleden. Dette må du fortsette med. Jeg som er grønn på slike ting så er det så imponerende å se at du og flere andre maler. Dere er superheldige som kan det.

      Tro på deg selv, kjære Aud Marit, for du er kjempeflink 🥰

      Ønsker deg en superfin torsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk for at du likte dem, det er bare å prøve for det er ikke så vanskelig behøver ikke å tenke bare bruke fargene og pensel/svamper. Det er gøy og forske med farger behøver ikke å male noe spesielt som motiv, bare peise på og komme seg inn i malebobla og glemme alt rundt seg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg