Bambi på isen.

 

 

Slik så det ut i går å da jeg skulle gå meg en tur i dag så var forholdene noe helt annet, ja det hadde regnet i hele natt så i dag så lå det ett veldig tynt islag på asfalten så brodder hjalp ikke en dritt.

 

Det er litt vanskelig å ta bilde av utfallet etter en tur i asfalten i dag, blir ikke så veldig gode bilder når en går tur alene for da må jeg ta bilde selv. Ut fra hva folk sa så kom jeg sidelengs ned bakken før jeg traff en liten bar flekk så beina gikk i alle retninger før jeg landet rett på ræva, det var ikke helt godt skal en si men slike arbeidsuhell skjer når man prøver seg som bambi på isen som jeg ikke viste var der før jeg traff den. Regner med at jeg er både gul å blå nå men det er også vanskelig å se, å fy hvor vondt det er både å gå å sitte det er jo noe en får tåle er jo vant til smerter så dette er jo bare barnemat  for min del.

 

Så dere får være forsiktig hvis du/ dere skal ut å gå kveldstur for det kan være utrolig glatt, så dere/ du ikke skader dere til jul.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

6 kommentarer
    1. Det var da enda godt at du ikke brakk armer eller bein! Det er skummelt å bevege seg utendørs når underlaget er slik, og som du sier, brodder hjelper ikke stort da.

      1. Ja dette skjedde jammen fort, brodder hjalp ikke en dritt med brodder. Det gikk kjempe fint jeg brakk ikke noe, er bare veldig øm på baken men det går jo over det da.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var kjempebra. For ellers hadde jeg ikke gått bort til posten for å hente pakke.
        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det gjorde jeg fikk melding mens jeg var på tur at den hadde ankommet Kongsberg, så da gikk jeg innom og hentet den. Den lyslenka passer så godt inn sammen med resten av det jeg skal pynte med rundt omkring her i leiligheten, så nå blir det koselig til jul.

        God natt og sov godt det skal jeg gjøre i alle fall.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg