Avslappende dag kan jeg kalle det.

 

 

 

Kan vel kalle det en avslappende dag har sett på sport på tv og sovet på sofaen, ja jeg var tidlig oppe i dag eller rettere sakt ikke sovet noe særlig i natt. Hadde uro og smerter i kroppen , nei nå skal jeg ikke sutre mer om det.

 

Har også skrevet handlelisten til i morgen må jo planlegge handleturen i morgen tidlig, sånn at det ikke blir glemt noe og så har jeg skrevet prisen på alt jeg skal ha slik at jeg holder matbudsjettet. Det skal ikke gå en krone over det budsjettet, sånn at jeg ikke kommer skjevt ut på det planet det er noe jeg må holde meg til budsjettet med andre ord.

 

Nå er det snart farmen og tvekamp og handle tur på markedet, tror jo at de ikke få ukesoppdraget godkjent denne uken for det fikser vel gutta at de ikke får.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom  og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen, og jeg tenker at du allerede har vært på butikken å handlet. Farmen fikk man med seg og Heine vant tvekampen. Men det var Isak som saboterte oppdraget. Flere som spiller et spill der inne. Vi får nå se hvem som vinner men de fleste tipper Isak.
      Jeg sov ikke på sofa i går, klarte å holde meg våken. Sporten så jeg ikke på, resultatet får jeg når mannen ser på sporten. Klem til deg fra meg.

      1. Ja da du skrev dette så var jeg hjemme igjen etter handleturen. Ja det var fint at det var Heine som vant tvekampen. Jeg regnet med at det var han som hadde sabotert oppdraget, ja alle spiller spillet der inne noen med mindre hel og andre med hel. Jeg hadde håpet at det er enten han Isak eller en av damene jeg som vinner, eller kanskje Heine.

        Jeg sovnet og sov veldig godt på sofaen, har fått med meg det meste av sporten disse ukene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg