Årets siste spørsmålsrunde.

 

 

 

Det kan kanskje virke dumt å ha en spørsmålsrunde nå midt i jula for noen men for meg er jula over så derfor skal jeg ha det, men jeg syntes det er greit å kanskje får inn noen spørsmål fra dere lesere. Mange vil vel si at nå har ikke denne bloggeren noe og skrive om, det får dere bare tro for det stemmer ikke er bare moro og se hva folket lurer på om meg. Jeg vil ikke at dere skal danne der ett bilde om meg som person utfra det jeg skriver på bloggen min, det er ikke alt jeg skriver om i bloggen min så nå har dere muligheten til å stille spørsmål.

 

Så nå er det bare å fyre løs, svarene kommer i løpet av helgen i eget innlegg.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hmmm av og til er det vanskelig å finne på spørsmål også, men prøver meg igjen:
      Hvor reiste du sist du var på reise?
      Hva liker du best å se på TV?
      Hva er den beste filmen du har sett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg