Årets første store vårtegn.

 

Mye snø og vakkert vårtegn i dag så jeg disse fine gåsungene, jeg måtte bare ta dette bildet fra morgenturen. Da jeg gikk opp til venninnen min etter at jeg hadde vært oppe på marken som er hver vinter her i byen, før var det tivoli og greier men det er det vist slutt på og det er like greit nå er det slik som det var fra gammelt av mat boder og andre handelsboder mest jugel og tull.

 

Lag dere en kjempefin kveld, jeg skal se jentene/damene våres spille håndball på tv2 rundt klokken 19.00

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg