Anne britt du blir savnet.

 

 

 

 

 

Ja nå har ondskapen fått ei til å legge ned bloggen sin, noe som er for jævlig og dette er sjalue kvinnfolk med familie. De som driver og lirer ut av seg mye dritt på nettet er rollemodeller for sine barn, de sier til sine barn at de ikke skal være stygge mot hverandre eller på nett. Men da barna har lagt seg eller er på skolen så sitter de selv på nettet anonymt og lirer av seg så mye dritt mot folk som de ikke en gang kjenner, Som rollemodeller ovenfor barn og ungdom så burde en selv gjøre som de sier til barna selv for barn gjør ikke som du sier men som du gjør.

 

Jeg har personlig fulgt bloggen din i over fire år og lest stort sett alt du har postet, har blitt veldig glad i bloggen din for den har inspirert meg til å stå på og prøve og bli like flink som det du er. Kake oppskriftene dine har faktisk fått meg til og si til meg selv at denne skal jeg prøve, og når jeg har fått den til så har jeg fått en mestringsfølelse som jeg aldri hadde trodd jeg noen gang skulle føle.

 

Du har noen utrolig skjønne  barn som har god oppdragelse, du er verdt mer enn all den dritten du får på nettet. Skulle ønske du fortsetter med bloggen, du kunne jo hatt en bake blogg for eksempel men har du bestemt deg for å legge ned bloggen så er det jo du som bestemmer det.

 

Hun lanserer boken sin på kvinnedagen den 8 mars, det er en bok som man burde unne seg og lese alle som er. for og lese om alt som har vært igjennom ni år for henne og familien.

 

Jeg veit at hun ikke leser min blogg men jeg skulle ønske at hun leste dette, så om noen kunne dele dette så hun også ser dette for det er egentlig til henne.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Synes personlig det er kjempetrist 🙁 Vel hun har tråkket i salaten, og det har hun innrømmet. Alle kan gjør feil, for vi er mennesker.

      Jeg så på “God Morgen Norge” i dag, og jeg ble fysisk kvalm av over å se hva de forbaskede nettrollene hadde skrevet om henne, og når datteren blir turet, har det gått for langt!

      Tok en titt på Kvinneguiden og “Rampelyset” der inne, og det de skriver der burde Anne Brith ha anmeldt! Det går så langt over treken som det over hodet er mulig å gjøre. At folk får lov til å sitte på et slikt forum å ytre seg anonymt skulle ikke være lov en gang 🙁 Jeg er så sint at jeg ser rødt her.

      Har kommentert bloggen til Anne-Brith flere ganger, og skrevet at jeg støtter henne fra de stygge nettrollene <3 🙂

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja jeg syntes det er utrolig trist, alle kan gjøre feil en til hundre ganger i livet. Men skal det gå utover familien og barna? Nei det skal det ikke, jeg mener at disse anonyme nettrollene burde tenke seg om og sette seg på hendene så de ikke når tak i tastaturet sitt. Hva er det som skjer med menneskeheten når de kan oppføre seg slik som disse anonyme nettrollene der inne, har de gått fra vettet hele gjengen.

        Ønsker deg og dine en riktig god fredag.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Hei!
      Du vet at dette bare er et reklame-triks for å få mer publisitet rundt boka. Anne Brith slutter ikke å blogge, hun skal bare begynne å blogge på ny plattform.
      Hun har heller ikke sluttet å eksponere barna, hun eksponerer de bare på en ny plattform (Snap og Insta).

      Har du sett dokumentasjonen på den hetsen hun har fått? Den hun viste på TV var noe datteren har fått av en ungdom, av en av sine 200 venner på Insta, altså ikke noe fra en voksen «hater».

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg