Alt er gult ute på verandaen.

 

 

 

De sier at gult er kult men når alt ute på verandaen er gult av pollen så er det ikke så kult lenger, som pollen allergiker så er det ikke så moro lenger. Og det ble veldig synlig nå som det har regnet i natt så flyter det gule rundt i små vanndammer på både bord og stoler og gulv, så nå blir det mye vasking før vi skal male gelender og olje gulvet på verandaen men da det blir ferdig så blir det mye slit før den tiden. Så i sommer så kommer den verandaen til å bli mitt treningsstudio, jeg blir svett bare ved tanken på at jobben må gjøres gleder meg ikke akkurat jo til jeg blir ferdig med å gjøre jobben er det jeg gleder meg til er når den er ferdig.

 

Men over til det med pollen er det ikke litt sent ute med det nå, men alt er jo sent ute i år syntes jeg da men alt blir bra til slutt med alt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg