Akutt time hos legen.

 

 

 

I går så var halsen så vond at jeg ikke klarte og svelge vann en gang, dagen i dag startet med at jeg ringte legesenteret der var det ikke enkelt og komme igjennom. Men da klokken var 12.49 så kom jeg igjennom  og fikk en halvtime på meg og komme meg opp til legesenteret, jeg fikk en akutt time hos min fast lege det første de gjorde når jeg kom opp var å ta tempen den var normal og så tok de CRP som også var fin. Legen tittet i halsen min og den var rød og hissig, hun kom fram til at det var et virus som raste i kroppen min. Hun tok noen utvidete blodprøver for å se om den kunne si henne noe mer, og det med virus er det ikke så mye og gjøre med så jeg får slite den med helsa.

 

Får håpe at det ikke kommer noen svar på de andre blodprøvene som verken hun  eller jeg ikke ønsker, hun skulle ringe meg når svarene på prøvene kommer hun ringer ikke vis de prøvene er fine. Så da er det noen nervepirrende dager jeg kommer i møte, håper faktisk ikke hun ringer for da er det noe annet galt  vist hun ringer.og det ønsker jeg ikke.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

 

4 kommentarer
    1. Huff, stakkars deg.Det er ikke godt å ha vond hals, håper du snart føler deg bedre.Sender deg en god bedringsklem😘

      1. Nei det er ikke mye godt nei og ingenting og gjøre med, må bare slite det med helsa og la det gå sin gang. Ja jeg håper bare at det ikke er noe annet enn halsvondt. Takk for klemmen.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Ja det er kjempe kjedelig. Ja jeg skal ta godt vare på meg selv, er ikke så veldig mange andre som gjør det.

        Ønsker deg og dine en riktig god tirsdag, jeg sov veldig godt da du skrev denne kommentaren derfor fikk jeg ikke svart deg da.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg