Ærlighet varer lengst.

 

 

Jeg har lært at ærlighet varer lengst å det har jeg holdt meg til her på bloggen også, så jeg mener at alle burde være ærlige på bloggen sin. Er det et tema som jeg tar opp her inne hos meg så er det min ærlige mening om det temaet, ja min mening å ingen andres så har dere problemer med det så er det bare å si fra men da må det være på sak ikke meg som person.

 

Mine personlige meninger i en sak er min personlig mening og da får vel jeg også lov til å ytre min mening om saker og ting, det er mange sider av en sak ikke bare min men når noe skjer som jeg mener ikke er riktig og rettferdig så sier jeg min mening og slik er det da klarer ikke jeg og holde kjeften min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg