Å hjelpe meg.

 

 

 

Ja å hjelpe meg for en vindfull dagens tur ble, er blåser det fra alle kanter og det kommer kastevinder som nesten blåser deg overende. Men det var utrolig deilig å komme seg ut på tur uansett hvor mye det blåser, for da får en sortert noen tanker å de dårlige tankene blåser jo da avgårde som bare rakkeren å blir borte for en stund. Jeg gikk en tur opp til ei venninne av meg på en kopp kaffe, var på bensinstasjonen for henne og kjøpte tobakk for henne å jeg fikk litt av henne sånn at jeg har en god stund. Røyker ikke like mye som jeg gjorde før men jeg har ikke klart å slutte helt, sprakk helt denne røykeslutten for min del.

 

 

Nå som man bare må være hjemme å nesten ikke ha kontakt med noen så er det greit å ha den å trøste seg med, røyken er god å ha når alle ting går mot en å angsten tar overhånd sammen med depresjonen blir den eneste vennen en har. Slik har det blitt her i gården at det er bare disse tre tingene som betyr noe utenom bloggen å dere som leser den, håper ikke det ble for mye sutring fra min side nå men det er slik mitt liv er om dagen så da må en jo skrive det som det er og ikke legge lokk over hvordan man egentlig har det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg