Å herregud hvor sliten jeg er.

 

 

 

 

Nei nå er jeg helt ute å kjøre, er så trøtt å sliten så nå er det på tide å legge seg selv på lading. Så nå skal jeg ta å kneble beinhaugen å krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene å se om man får noen timers søvn i natt også.

 

Her i byen blir man vekket av kanon salutt klokken 07.00 å på morgenen så er det i åsen rett bak huset her så den kommer til å vekke meg for det har den gjort siden vi flyttet hit i 2002, men i år så blir vel det litt av det vi får oppleve som er normal 17.mai.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt sov godt, vi sees i det minste her på bloggen det er jo dere som er innom og leser som blir det nærmeste jeg kommer å ha selskap med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg