Å gud hvor mørkredd jeg er.

 

 

 

Jeg er så utrolig mørkredd men jeg går ut på tur i mørket, litt rart men det er jo mye gatelys rundt omkring så det er litt tryggere. Jeg går jo ikke langt når det er kveld og sent, da går jeg en kort tur og har  på meg lyskilde også for å være synlig for bilførere som jeg møter på min vei. Det er noe alle burde gjøre for stakkars de som kommer kjørende å ikke ser deg, det er de som får skylden hvis de kjører på deg.

 

Er jo litt rart å si en er mørkredd for om natten så må jeg ha det helt mørkt i leiligheten for å få sove, så det er jo litt rart for da jeg var liten så måtte jeg ha på alt lys på mitt soverom for å klare å roe meg ned.

 

Så jeg skjønner alle barn som ikke får roen på soverommet hvis de ikke får ha lys på, også de voksne som ikke tørr å gå ut når det er mørkt ute er en helt jævlig følelse å den er virkelig for oss det gjelder sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er også veldig mørkeredd. Går ikke ut alene selv om vi har gatelys her, for enn om jeg møter på elgen. Veldig mye elg som vandrer mellom husene om det er mye snø. Liker heller ikke og være helt alene hjemme om natten, men vet jo at det går bra. Blitt litt bedre på det nå enn før.
      Lag deg en fin dag, og klem til deg fra meg.

      1. Må gå ut alene, elg er ett vakkert dyr det er ikke farlig å møte dem for de er mer redd oss.

        Det er ikke mye greit å ha det slik, det å være mørkredd er ikke noe særlig.

        Dagen blir nok bra den.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg