God kveld folkens, hva skjer a.

 

Dette har vært en rar dag her inne kom ikke inn på forsiden før nå, hadde tenkt å se om det var noen blogger og lese men nei da det gikk jo ikke. Jeg er vel ikke flyttet over enda, det har ikke vært så veldig mange som leser blogger om dagen ser jeg. Har gått veldig ned i leser tall om dagen men det blir vel bedre etter hvert får en håpe, jeg har jo heller ikke vært så veldig aktiv heller men det kommer seg vel det også.

 

 

Nei nå får jeg slutte og syte for dette gjelder vel alle som ikke blir vist på forsiden, får håpe det ikke er lenge til vi alle får like forhold her inne. Jeg pleier ikke og bloggshoute så det er ikke det som hindrer folk å finne meg, jeg har mine faste lesere som jeg må si tusen takk til. Det er godt og se at dere kommer inn og leser uansett, om det er gode eller dårlige innlegg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg har blitt flyttet i dag, og det har BARE vært kjipt…Masse tull og rot, og jeg skjønner ingenting. Og det er ikke feed, hvor innleggene deres kommer opp , så jeg må bare se på Facebook. Det finnes altså ikke der inne.. Og ingen chatte-funksjon. FOr meg virker dette ikke BEDRE. Alle følgere er borte osv…

    2. frodith: Er det slik det blir, fikk du melding før du ble flyttet over eller kom det overraskende på at du ble flyttet over. Jeg bare lurer for jeg veit ikke hvordan denne flyttingen blir gjort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg