Fyr løs folkens.

 

 

 

SPØRSMÅLSRUNDE:

 

 

 

 

I dag så har jeg tenkt mye på Hva jeg skal skrive om i dag, jeg skulle jo hatt fram snakk i helgen men jeg har ikke hatt dagen til det i dag. Men derfor så tenkte jeg at jeg skulle ha en spørsmålsrunde igjen, for å få litt inspirasjon til hva jeg kan skrive om. Ingen spørsmål er for dumme bare jeg som kan komme med dumme svar, jeg hadde da tenkt å skrive et innlegg som svar på spørsmålene som kommer fra dere lesere.

 

Så fyr løs da vel.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: I korps så spilte jeg waldhorn.

      Sang i skole kor, gospelkor andre alt og sammen med andre tenoren og blandakor da sang jeg andre alt .

      Nei og ja for jeg spiller i et veteran korps som har to øvelser i året.

      Ønsker deg og dine en kjempe god lørdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg