Fremsnakk 2 av 3

 

 

 

 

I kveld skal jeg framsnakke en blogger som jeg leser ofte, hun er ei dame på 51 år fra Hurum der hun bor med sin mann og tre dvergpinschere . På hennes blogg så finner dere mange nydelige bilder av naturen rundt henne der hun bor eller er på tur med hundene sine, hun gir oss så mye positivt og mye inspirasjon til å ta en tur i skogen eller på en topp og ta bilder selv også.

Vi fikk også være med på deres bobil ferie i år og det var utrolig hyggelig å se alle de stedene hun, mannen og hundene var for hun dokumenterte det med bilder. Og hun virker som en utrolig trivelig dame i seg selv.

 

Jeg sier bare en ting gå inn på denne linken og se selv http://dvergpinschereimitthjerte.blogg.no/

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

9 kommentarer
    1. frodith: Jeg syntes det er koselig og skrive noe fint om folk, for det har i det siste vært litt for mye konflikter her inne. Det er mye bedre å holde en fin tone mot andre.

      ønsker deg og dine en god kveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja hun får så nydelig bilder, for eksempel det av ekornet det er bare helt utrolig nydelig.
      Ønsker deg og dine en riktig god lørdagens kveld og natt.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. annebe: Ja hun er ei dame med en virkelig fin blogg, har jeg en dag som gjør det vanskelig og komme seg ut på en skogstur så kan man jo gå inn på Toini sin blogg og være på skogstur der.
      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg