Framsnakk nummer 2 av 3

 

 

 

Denne bloggeren er en enestående person som jeg følger og leser så fort det kommer nye innlegg på bloggen hennes. Hun er gift og holder hus i Trondheim og er 52 år. Husker jeg riktig så synger hun og hennes mann i kor og hun er freelancer fløytist og hun er utdannet kordirigent,hun driver også katte oppdrett av Abyssinere og det er noen nydelige katter. Hun drar på utstillinger med disse nydelige kattene.

  På hennes blogg så finner dere mange fine bilder og utrolig gode innlegg som er opplysende åpne og ærlige innlegg, hun griper inn hvis det er noe hun mener noen er urettvisheter mot noen. Hun er en god støttespiller og bloggvenn å ha her inne, uansett så er det noen som mener noe annet enn meg og det får de bare gjøre hun har ikke for hensikt og gjøre noen noe vondt. For hun vil bare støtte de som virkelig trenger den støtten som hun bærer på.

 

 

Og med disse ordene så kan dere jo gå inn her og se selv http://dixierose.blogg.no/

 

Jeg syntes virkelig at dere skal gå inn og ta en titt.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Snille Aud Marit <3 <3 <3 Tusen takk <3 <3 <3 Blir helt rørt jeg av det kjempekoselige innlegget du skriver <3 <3 <3 Dette satte jeg kjempestor pris på kjære deg <3 🙂 Jeg er målløs her jeg sitter, og det kom en tåre fordi jeg ble så rørt <3 🙂
      Synes det er kjempekoselig å lese bloggen din jeg også, og du er en kjempekoselig bloggvenninne. Jeg mente hvert ord jeg skrev på min private hverdagsblogg tidligere i dag <3 🙂
      Jeg greier ikke sitte å se på urettferdighet, for da blir jeg lei meg og trist, og jeg har lært noe viktig av mine foreldre som er å stå opp for de som opplever urettferdighet fra omgivelsene. Selv blir jeg lei meg og trist når jeg ser noen som opplever å bli urettferdig behandlet 🙁
      Igjen, tusen, tusen takk <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Bare hyggelig det for dette fortjente du 100%, og jeg takker for det fine innlegget du skrev på din private hverdagsblogg i dag for det et innlegg jeg satte veldig pris på.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin lørdagskveld.

      Spennende å se hvordan det går med Sophie Elise i kveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    3. Jeg er så enig med deg,og så velfortjent at min gode venn Toril K blir fremsnakket på en så fin måte 🙂
      Du har helt rett i at hun har måttet gjennomgå mye dritt og hun har fått mange løgnaktige og hatefulle beskyldninger mot seg i alle år på blogg.
      Jeg er nok “medskyldig” for det er noen som rett og slett ikke tåler at vi to er så gode venner både på og av blogg og da viser sjalusien seg som hat,hets og løgn.
      Jeg har kjent Toril K i mange år nå og hun er faktisk sånn som du beskriver henne,pluss litt til 🙂
      Ha en flott søndag,Aud Marit 🙂 Hilsen synskepeggy.

    4. Så herlig blogginnlegg. Denne bloggeren er et sånt fint menneske. Hun er, som deg, opptatt av rettferdighet og å ikke tråkke ned andre mennesker.
      La positiviteten leve!

    5. Jeg vil bare legge til at hun også behandler andre med respekt. Hun er et godt forbilde for alle som blogger.

    6. Den Glade Fotografen: Tusen takk for en kjempe fin kommentar det varmet å høre, ja hun behandler andre med respekt og med menneskelighet. Hun er et kjempe godt forbilde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg