Søvn hva er det?

 

 

 

Jeg ønsker meg en riktig god natte søvn, men med store smerter så tror jeg det blir lite av det. Så man får jo lov og håpe på en lang og god nattesøvn, det har vært et fremmedord det i det siste. Nå skal jeg gå ut med Elvis gutten så han får tisset og gjort det han skal, før vi finner senga her i gården.

 

Så skal jeg ta med meg den sive og smertefulle kroppen min og se om man finner en god liggestilling, og prøve å få noen timers søvn i natt også, er ikke enkelt å få en sammenhengende søvn for hver gang en snur på seg så kommer smertene igjen.

 

Nå står det igjen og ønske dere alle en riktig god natt og sov godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg