Ett år er gått.

 

 

 

Da er det i dag ett år siden jeg startet denne bloggen, jeg startet den for å dele mine tanker og følelser med dere både på godt og vondt. Det har jo vært et fint år men også en del turbulens spør du meg, men i det hele og fulle så har det vært et bra år. Men det er ikke alle som liker at jeg deler det som ikke er bra i min hverdag, jeg gjør det uansett for det er jo ikke bare en side i en hverdag det er ikke alle som har det bare bra bestandig.

 

I dette året som har gått så har jeg lært en ting at det finnes noen her inn som ser bare de negative tingene jeg skriver, og de mener at jeg setter skylden på andre når noe ikke gikk min vei. Slik er det ikke sånn som da jeg skreiv et innlegg om at jeg mente at man skulle forby spill reklame på tv så mente han at jeg satte skylden på andre, men i et svakt øyeblikk så kan alle bli trigget av slike reklamer.

 

Men stort sett så har det vært et veldig bra blogg år, og dere blir ikke kvitt meg for jeg koser meg med bloggingen og det er noe jeg akter og fortsette med for det er god og ha bloggen min for å ha noe og gjøre. Jeg er blitt glad i dere som er mine faste lesere og dere har vært til stor støtte, nå får jeg prøve og finne en god avsluttning  på dette innlegget men det er ikke så enkelt.

 

Takk for at du ja nettopp deg som stakk innom bloggen og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Gratulerer med bloggbursdag ! Du bestemmer jo hva du vil skrive om på din blogg..det finnes jo alltid folk som er negative, får prøve å ikke bry seg så mye om dem ! Ha en fin helg videre<3

    2. annebe: Tusen takk! Jeg veit jo at det er jeg som bestemmer over min blogg og dens innhold. Men det er ikke alltid like enkelt og ta all den pepperen som kommer fra de som alltid ser på blogginnleggene fra meg med negative øyne og slenger med fingrene sine raskere enn lynet.

      Jeg har nå de siste ukene gjort slik at alle kommentarer blir godkjent automatisk, på den måten så behøver jeg ikke å være alene om og se hva de lirer ut av seg disse negative personene.

      Så da er det letere å overse dem som skriver negative kommentarer.

      Jeg ønsker deg og dine en riktig fin og god helg.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Gratulerer så mye med ett årsdagen for bloggen din 🙂
      Jeg må få si at du har utviklet bloggen din kjempemasse fra du begynte, og du har en kjempekoselig, personlig og ærlig blogg. Du er blitt kjempeflink, og det mener jeg!
      Vi som leser bloggen din fast setter kjempestor pris på deg også <3 🙂
      Skriv om akkurat hva du vil, for bloggen er din, og hvis de ikke tåler at du skriver ærlige innlegg, er det de som har et stort problem med å akseptere andre.
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin lørdagskveld <3 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk for de ordene du skrev de setter jeg virkelig pris på.

      Å jeg setter dere som leser min blogg fast kjempe høyt og setter virkelig pris på dere.

      Jeg veit at jeg kan være litt for ærlig for noen, men jeg kan jo ikke ta hensyn til de få som ikke tåler det. Eller hva?

      Jeg og Elvis gutten har hatt en kjempe fin kveld, ønsker deg og dine det samme.

      Jeg så på den fine videoen om katten og støvsugeren, og da fikk jeg meg en god latter.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg