Forbilde, kroppspress og silikon.

 

 

Jeg klager ikke for å få sympati jeg skriver bare det som jeg føler jeg kan dele, slik at folk ikke skal tro at mitt liv er en dans på røde roser for slik er det ikke.

Det er ikke slik for noen men de fleste toppbloggere skriver det som er bra og de tar ikke med seg det som ikke er bra i livet, slik blir mange liv fremlagt i de sosiale mediene.

 

 

Sånn at folk bare skal se dem som vellykkede liv men de må da ha en dårlig hår dag eller ikke har fått på seg tonnevis med sminke og butox og restilan i hele tryne da viser de seg ikke fram, men det er ikke farlig og vise den usminkete seg fram for det er det som er naturlig. Men da tror de vel at de ikke får mange nok likes men det er vel ikke bare likes som er viktig, kan jo ikke være sundt og være helt hysteriske på utseende og hvordan kan man være et godt forbilde hvis man skal ha silikon i både hode og ræva. Stygt er det også restilan og butox gjør at de ser ut som en fisk på land og det kan da ikke være mye sundt.

 

 

Silikon i ræva og puppene og vil se ut som en Barbie dukke og det er da faen ikke mye naturlig ut, og dette setter jo griller i hodene på unge jenter og gutter som kansje er svake til sinns. Dette kroppsfikserte sosiale medier bare se på Isabel S. Raad og Sophie Elise de har jo operert inn silikon i ræva og hvor naturlig ser de rævene ut eller rettere sakt unaturlige jeg personlig syntes det ser helt forferdelig unaturlig ut og stygt er det også, og når man først tar for seg disse to som til og med reklamerer for plastiskkirurgi på bloggene sine.

 

 

Og de har jo mange unge jenter som leser dem hver dag, noen av dem er helt nede i 12 års alderen og grunnen til at jeg kan si det så konkret er at jeg veit at tante jenta mi er inne og leser bloggene deres daglig. Jeg bare vil si det som jeg mener at det burde vært forbud om og reklamere for slike operasjoner og gi rabatt koder på slike ting, hva tror du skulle skje om jeg hadde gitt mine unger lov til å ta silikon eller restilan og butox for min del så er jeg glad jeg har to gutter som ikke er kommet så langt at de bryr seg om slike ting.

 

 

Takk for at dere stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

2 kommentarer
    1. Kjempebra blogginnlegg med fine betraktninger 🙂 Er helt enig med deg, og jeg har også engasjert meg i dette.
      De har et ansvar for hva de publiserer av slike innlegg med tanke på unge jenter ned i 12-årsalderen!
      Hva de gjør utenom blogg får de gjøre hva de vil, men når får de jammen begynne å ta ansvar for hvordan de fremstår!
      Som sagt innlegget ditt var kjempebra skrevet 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Jeg har tenkt lenge på hvordan jeg skulle skrive det, men så kom det bare til meg.
      Ja de har et ansvar for hva de publiserer og hvordan de legger ting fram når de har mindreårige som leser og følger dem. Ja jeg kan ikke bestemme noen ting og de kan gjøre hva de vill.

      Ønsker deg og dine en kjempe god og fin onsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg