27.06.2018 Av mangel på noe og skrive om så skrev jeg en vits til dere.

 

 

 

Jeg sitter nå her og lurer på hva jeg skal skrive om, men det kommer sikkert noe ut av dette også. Jeg har  i går og i dag hatt vanskeligheter med å finne ut hva jeg skal skrive om, så nå sitter jeg å lurer på om jeg skal skrive ned en vits jeg har blitt fortalt. Den syntes jeg er veldig morsom, vi får se om dere syntes den er like morsom.

 

 

Øl, Kvinner og hornmusikk

 

 

To karer skulle ha gjettekonkurranse.

 

– Kan du navnet på tre ølsorter?

– Hansa, Ringnes og Mack.

-Kan du så si tre former for prevensjon?

-Ja, Kondom, spiral og pillen.

-Korrekt, Kan du si meg navn på tre blåseinstrumenter?

-Trompet, basun og waldhorn.

-Helt riktig, men kan du så si meg navn på tre elver i Australia?

– Uff, nei det greier jeg ikke.

– Der har vi det. Øl, kvinnfolk og hornmusikk har du greie på, men geografi? Nei!

 

Ha ha den syntes jeg var morsom, men det kan jo ha noe med at jeg har veldig tørr humor. Men hva syntes dere da?

 

VI BLOGGES!!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg