24.06.2018 Dagen i dag i tekst og bilder.

 

 

 

Dagen i dag har vært utrolig bra på mange punkter, jeg våknet med at jeg ikke hadde følelsen av og ha bein men det er noe jeg er vant til. Sånn har det vært i fire år nå så det er ikke noe jeg bryr meg om, for jeg er jo vant til at det er slik.

 

Og etter og ha sett litt på tv på morgenen så var det tid for å gå morgentur med Elvis, vi gikk opp til hu mor og det syntes både Elvis og hu mor er god og treffes de dagene vi to er der opp. For da får han sitte på fanget til mor og det er noe han er vant til, for før hun ble syk og ikke kunne bo hjemme så var det hun som eide Elvis men nå er det jeg som har han hos meg for hun kan jo ikke ha han på sykehjemmet.

 

Vi tok henne med ut på tur så hun fikk noe annet å se på enn de fire veggene, hun har jo alltid vært en aktiv dame som gikk mange lange turer og nå må hun ha hjelp hvis hun skal ut på tur.

 

 

Har også vært på topptur igjen som i dag var en treningstur før vi skal til Gaustatoppen og bestige den toppen også, det er moro og se at man kan hvis man vil man må bare bestemme seg for at en skal gjøre det.

 

 

Nå sitter jeg og ser på Rosenborg mot Vålerenga på max  det er Rosenborg som leder 2-0 foreløpig, de spiller i regnværet i Trondheim synd at det ikke kan bli fint vær hos dem også.

 

VI BLOGGES

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Man blir vant med været i Trondheim etterhvert, ihvertfall nesten. Regnet kom ikke før til kvelden, så det har vært fin temperatur og grått resten av dagen. Man må nyte de godene man får, selv om det ikke er solskinn og 25 grader. 🙂

    2. pebble: Det jeg hadde ønske om var at dere fikk kjempe vær jeg da, for jeg har min bror med familie i Trøndelag nærmere bestemt Klæbu.

      Og hadde unt dem sommer varme med sol.

    3. Flott innlegg, Aud Marit 🙂
      Jeg bor endelig ikke lengre i Trøndelag, men jeg er Trønder. 16 år siden jeg flyttet fra Trøndelag.
      Fotball har jeg aldri vært særlig interessert i. Det virker som at du er interessert i dette, og det er fint å ha noe å interessere seg for 🙂
      Ekkelt å lese dette at du ikke har følelser i beina når du våkner. Man venner seg vel til det meste.
      Håper du får en fin dag sammen med Elvis <3

    4. poesimylife: Ja jeg er interessert i fotball og håndball.

      Ja jeg er blitt veldig vant til det, så for meg så går det helt greit.

      Vi to her skal ha en kjempe fin dag vi skal på turer og kose oss vi.

      Håper du og dine får en kjempe dag dere også.
      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg