Nå orker jeg ikke mer for i dag…

 

 

 

 

Ja så er det blitt kveld igjen og det er vel snart på tide og finne senga, men jeg vil så gjerne dele en oppdatering om hvordan dagen har vært. Har vært veldig slitsom for det ble veldig lite søvn natt til i dag grunnet torden vær, så i dag så har jeg gjort minst mulig på lengst mulig tid. Jeg var en tur oppe hos ei venninne av meg, gikk innom henne for en kopp kaffe og ha noen og prate med. Men etter en liten stund så spurte hun om jeg gadd å gå en tur opp i butikken og handle litt for henne, selvfølgelig så gjorde jeg det og for den fem minutters handle turen fikk jeg hundre kroner så det er jo hjelp til selvhjelp og gjøre det.

 

 

 

Nei nå er det på tide at vi to finner senga og tar kvelden for nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke klarer og holde meg våken lenger, men jeg vil gjerne stikke innom for å si godnatt også.

 

Så nå skal jeg avslutte med å si det, etter det skal jeg ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og se om jeg kan få en god natt søvn, og det er noe som jeg føler at jeg pokker meg har fortjent etter en slik natt som jeg hadde i natt til i dag.

 

SÅ NATTI NATTA SÅ BLOGGES VI I MORGEN….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg