Må man så må man.

 

 

 

 

 

 

 

Hjelp!!

 

Ja det mener jeg må man virkelig skrive om toppbloggere eller være rosablogger, eller poste puppebilder med silikon i og kun skrive om det. Jeg mener nei for man kan jo skrive om andre ting også som man vil dele med dere men nei da  for da får man ikke noen til å lese bloggen din, og for min del så er det bare de innleggene som omhandler toppbloggere som man får lesere på stort sett.. Men det skal ikke stoppe meg for jeg syntes dette med blogging som noe jeg vil drive med og se hvor langt man kan nå med det.

 

Og livet til disse toppbloggerne er nok ikke så rosenrødt som de legger det frem, de har sikkert sine ting de sliter med dem også. Men de viser bare det fine og gode med livet det er jo bare det som de kommer med.

 

Må man ha overskrifter som sjokkerer dere og dere klikker dere inn for å lese hva jeg har på hjertet.

 

 

Så er jeg kommet til det som er spørsmålet, er det noen som har et tips til meg om noe jeg kan skrive om for ingen er interessert i det jeg skriver om, jeg veit at livet mitt ikke er noen dans på roser,

 

En ting dere ikke får meg til å skrive om er sminke for det er noe jeg ikke kan noen ting om, klær og mote kan jeg heller ikke noe om for klær er noe som jeg må ha på meg for å gå ut blant folk og da tar jeg på meg noe som jeg føler meg komfertabel i og ingen ting annet.

 

VI BLOGGES…..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg