Herregud.

 

 

 

Det er en jungel av blogger i denne bloggverdenen og vanskelig og finne blogger å lese, og det er mange som lurer deg inn på sin blogg med skrikende overskrifter de roper om oppmerksomhet. De bloggene er slike blogger som jeg ikke gidder å gå inn på blant dem som bloggshouts og har uthevet skrift med store bokstaver for mange av dem skriker etter oppmerksomhet, det er en blogg som jeg leser hver dag som gjør det men hun som skriver den har så mye fornuftig og godt og komme med at hennes blogg går jeg inn på og leser det hun har og komme med og se hva andre mener om hva hun har skrevet og hun får mye ufortjent dritt som hun ikke fortjener. Men hun virker som en dame som har bein i nesa og kan takle det men uansett så tenk dere om hva dere skriver i en bloggers kommentarfelt for det er ikke alle som kan takle det like godt som denne dama.

 

 

Jeg er innom alle de bloggene som jeg følger fra en til tre ganger om dagen, det er det ikke alle som gjør tror jeg da men skulle ønske at jeg hadde flere som hadde villet følge meg sånn at jeg kan følge dem og ha flere blogger og lese for i denne jungelen er det ikke enkelt å finne dem for det er jo de samme som er på toppen av blogglista og bloggtoppen. Det er sykt moro at det er en av mine følgere og blogg som jeg følger er og se høyt på de to listene hver dag, det er jo inspirerende for meg også ellers så er det bloggere som skriver om mye dumt som ligger øverst det er jo hun silikon prinsessen Sraad og alle hennes dumme kjøp.

 

Hva med oss som skriver om hverdagen vår og hva vi sliter med psykisk men så kommer det så stygge kommentarer at vi ikke har lyst til dette lenger, så har du dem som kommer med så mange og støttende kommentarer og da sier disse som kom med stygge kommentarer at vi er med i en klan og da begynner bråket. Noen ganger så skulle en tro at en er i en barnehage for voksne mennesker, for mange av disse er så drama dronninger at dere begynner og skrive innlegg om en og linker til innleggene mine som de mener er myntet til dem. Er det lov å skrive om et menneske i en negativt lys og linke til min blogg uten at jeg har samtykket? bare lurte for jeg ville ikke ha gjort det uten å spørre om lov det er gjort om meg.

10 kommentarer
    1. Ikke bry deg om den bloggeren. Vedkommende får visst gjennomgå på en annen blogg pga et “nesten nakenbilde” av seg selv…hehe. Dramaqueens får selv smake sin egen medisin, antar jeg. Er det ikke karma det kalles?
      Vi andre tar det rolig i en krok.
      Ha en finfin kveld 🙂

    2. Meg: Ja jeg så det men jeg tenkte sånn generelt når jeg skrev dette innlegget ikke bare den dama der. Jeg ønsker deg og dine en riktig god kveld.

    3. Doc&Dask: Ja men din blogg leser jeg hver dag og det gjør jeg med alle blogger som jeg følger, og jeg syntes dere har en fin og morsom blogg og lese.

    4. Jeg er faktisk helt enig med det du skriver! Kjempebra blogginnlegg du har skrevet.
      He, he, he 🙂 Skriver med store bokstaver jeg også 🙂 Har alltid gjort det, også når jeg skriver overskrifter med hånd.
      Jeg er innom og leser bloggen din hver eneste dag, og jeg synes det er kjempekoselig å lese om deg og Elvisgutten din <3 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin Torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Toril sin hverdag med musikken: Ja det veit jeg, og det jeg skrev om den som skriver overskriften med store bokstaver og uthevet skrift skriver så fine informative i, så den bloggen er jeg innom flere ganger om dagen det var deg jeg skrev om.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg