Jeg har drømmer.

 

 

 

Ja alle har drømmer men jeg var så dum at jeg fortalte om det på bloggen min, og det ble sett veldig ned på og folk lot fingrene løpe på tastaturet. Fikk mange både gode og noen forferdelig sårende kommentarer, noen mente at det var tigging det jeg drev med men det var ikke slik ment. Jeg bare fortalte hva som var drømmen min.

 

 

Så nå drister jeg meg inn for å fortelle om en drøm jeg har, det er at jeg skulle ønsk at jeg kunne gå inn i en helg uten å måtte se om jeg hadde hatt råd til å kunne ha litt mer mat på bordet i helgen. For i denne helgen så har jeg akkurat så jeg kan gå mett til sengs kansje er ikke sikker, dette er slik jeg har det hver helg så har jeg bare en ting å si. Dette er ikke ment som tigging det er bare mitt reelle liv fra uke til uke, så dere får se det som dere vil og tro hva dere vil men hold det hardeste for dere selv.

 

Men jeg er jo så dum å tror at folk klarer å se det jeg skriver med rette øyne og ikke bare kritiserer som de pleier, men husk en ting alle har drømmer.

 

Alle kan komme i en slik situasjon også du som leser dette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg