GOD JUL ?

 

 

Hei alle mine lesere, jeg ønsker dere en riktig god jul!

 

 

Jeg har i hele dag tenkt på hvordan jeg skulle ordlegge meg i dette innlegget, men nå prøver jeg uansett.

Jeg sitter og tenker på 24 eldre mennesker som har mistet alt de eide og hadde natt til julaften av alle dager, eller skal man si 23 eldre mennesker for det er ei eldre dame som er savnet etter en storbrann ved et av våre bo og behandlingssenter her i kommunen.

 

Så det sitter en familie og har mistet en mor ei bestemor, jeg håper hun sitter sammen med familien sin men det tror jeg ikke hun er storrøyker og det var trolig at det var i hennes leilighet hele storbrannen startet.

 

Trist men det er jo Desember og julen som er den store brann måneden og høytiden for det er jo da man stresser mest og mange drikker for mye alkohol og sovner fra ting som kan begynne og brenne eller kan starte en storbrann.

 

Men kos dere dere som kan og ikke drikk for mye alkohol tenk dere om og det spesielt hvis det er barn til stede for noen barn kan bli skremt av det..

 

 

SÅ DETTE ER EN GOD JUL HILSEN FRA MEG OG ELVIS VI HAR KOST OSS ALENE MED RIBBE FRA FJORDLAND OG HJELP DET ER JULEFERIE……

5 kommentarer
    1. Huff,ja.Mine tanker går til alle dem som har mistet sine å feire jul med.Og spesiellt til familien som bruker denne julekvelden til å leite etter sønnen sin som forsvant natt til i dag.
      God Jul 🙂 Hilsen synskepeggy.

    2. Det var på Herøy han forsvant natt til lillejulaften,ikke natt til i dag som jeg først trodde.Han er 18 år gammel.Kan ikke forestille meg hvordan familien har det.
      Les på sol,det har stått flere artikler om han i går og i dag.
      Hilsen synskepeggy.

    3. Trist at du måtte feire jul med fjordland! Skulle gjerne byttet med deg! Eg mistet min høgt elska sønn på bare 32 år på lillejulaften! Så sitt ikke der og syt over at du spiser Fjordland!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg