SÅNN HAR DENNE DAGEN VÆRT….

 

 

Sånn går nå dagan er litt sliten liten gutt etter to lange turer i skogen i dag for her fikk vi jammen fint vær i dag så da er det bare å benytte de fine dagene på å gjøre det beste både jeg og eieren min elsker mest i verden og det er og gå tur i skog og mark.

 

Vi tok også en tur innom sjukeheimen og besøkte mor og tok henne med på tur men da lå jeg på fanget i rullestolen hennes for å lade opp til neste tur, blir jo sliten i de små beina mine.

 

 

Og da vi kom hjem så sto det noe annet som jeg elsker for tur ja nå kan dere tippe på hva det er, jo min gode middag som min eier hadde gjort i stand til meg og satt i skålen min i kjøleskapet med en pose over og det var helt nydelig.

 

Så her på bildet tar jeg middagsvilen før kveldsturen står for døra hvis jeg orker da eller så klarer jeg meg fram til vi skal legge oss jeg da og da skal jeg bare bort til søppel skuret og tisse litt.

 

DERE FÅR HA EN GOD LØRDAGSKVELD ALLE SAMMEN…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg