TRØTT.NO, JADA…..

 

Dere er ikke glemt i dag det er bare det at jeg har ligget mer eller mindre til sengs i dag med så mye verkinger og kraftige smerter i hele kroppen i dag, de eneste gangene jeg har vært på beina i dag er når jeg måtte ut med hunden og det er fire korte turer i dag og når jeg hadde mine egne toalett besøk.

Har også feber tokter så det er vel noen betennelser som river og sliter i kroppen min. 

 

 

Men når jeg har vært ute med lille Elvis gutten min så han får tisset på søppel skuret og ellers fått gjort det han skal for natta, så har jeg planer om og kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna og ta en titt på baksiden av øyelokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget.

 

NÅ STÅR DET BARE IGJEN OG SI NATTI NATTA ALLESAMMEN SÅ FÅR DERE SOVE GODT OG DRØMME SØTT… 

6 kommentarer

Siste innlegg