SJALUSI ER ROTEN TIL MYE VONDT…

 

 

 

SJALUSI ER ROTEN TIL MYE VONDT:

 

Det er ikke rart at det aldri blir fred på denne jorden, når ikke det er fred blant noen få bloggere jeg mener ikke at det er få bloggere men vi er få i forhold til resten av jordens befolkning tatt i betrakning..

 

Det er mange som er sjalue i denne verdenen og sjalusi er roten til mye vondt, de som er sjalue kan sette ut å spre mange rykter og løgner om personer som de ikke kjenner bare ser at de gjør det bra på noe som de ikke kommer seg opp og fram.

 

Et eksempel er jo i denne blogg verdenen som vi er i mange av oss så er det de som er sjalue på dem som kommer seg opp og fram i den verdenen og da må de komme med ukvemsord og trusler, jeg har et tips det er og vær glad i det du gjør og skriv det du har på hjertet der og da ikke vær så opphengt i hva andre gjør.

 

OG ALL DEN KVALMEN DERE LAGER:

 

Det finnes også dem som setter pris på det folk skriver om det er mye eller lite så skriv om det som hverdagen din eller ting du brenner for så skriv om det, i stedefor og skrive nedsettende kommentarer på andres blogger for det har jeg sett meg litt lei på.

 

Men til dere andre skriv og vær glad og ikke la stygge og upassende kommentarer knekke deg for det er bare noen stakkarer som ikke veit annen råd enn å skrive styggt om andre for å få ut sin sjalusi for at det ikke går så bra med dem her i livet så de gjerne vil gjøre livet surt for deg også, sånn som noen gjorde her i begynnelsen og for min del så tar det nok ikke lange tiden før det kommer flere fra den kanten men det preller av meg som vann på gåsa så de får bare holde på.

 

FOR SOM JEG SA LENGER OPP I INNLEGGET SÅ ER SJALUSI ROTEN TIL MYE VONDT BÅDE HER PÅ BLOGGENE OG I DET VIRKELIGE LIVET.

7 kommentarer
    1. Det er kjempetrist at sjalusien blant bloggere gir seg utslag i å skrive stygge kommentarer til andre bloggere. Ta f.eks. toppbloggerne. Flere av dem opplever daglig å motta stygge kommentarer i form av hets, og jeg tror det bunner i sjalusi. Dessverre 🙁
      Nettopp rykter om bloggere de ikke kjenner er kjempestygt gjort. Det er helt greit å ha en mening om en blogger, men da er det bloggen man har et synspunkt på. Ikke mennesket bak bloggen!
      Det er både voksne og yngre bloggere som skriver stygge kommentarer, og voksne bloggere er ikke bedre enn yngre. Jeg tror faktsik de yngre bloggerne er bedre enn noen av de voksne bloggerne.
      Kjempebra blogginnlegg, og takk for at du skrev innlegget!
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Jeg så meg lei på disse stygge kommentarene som jeg har sett på en del andre blogger så jeg fant ut at nå var det på sin plass å komme med min mening i saken.

      Ønsker deg også en kjempe fin fredag og helg.

      Klem fra meg og Elvis

    3. Dette er et tema som blir tatt opp veldig ofte. Jeg har selv både skrevet om det, og kommentert til flere som har tatt opp dette temaet. Det er mye sjalusi i verden, men det er også mange som bare liker å lage kvalme. De liker kanskje ikke den kjendisen og da må de på død og liv skrive negative ting til han/ henne. Så det er ikke kun sjalusi. Det er flere som har fått negative kommentarer om et tema de har, og da er det jo hvert sitt synspunkt. Man må bare tenke på hvordan man skriver, slik at man ikke blir kalt mobber/ nett-troll. Jeg har selv vært i en diskusjon med ei som blogget om sine fire frivillige aborter. Hun ble rett og slett spydig, da hun slettes ikke likte at jeg skrev det jeg mente om dette. Var jeg sjalu på henne? Nei så langt i fra. Men jeg var i mot at hun hadde brukt abort som prevensjonsmiddel, hele 4 ganger! Dette hadde også vært frivillige samleier…. Var jeg et nett-troll? Nei! Jeg skrev kun hva jeg mente om at hun blogget om dette, og mine meninger. Hun ble sur på meg, og mente at jeg bare kunne sitte på min kjepp høye hest. Hvilken hest?

    4. due: Nei ikke alt er sjalusi men mye av det er det også. tar man og skriver om ja hva som helst så er det mange meninger om alt og ingenting.

      Men mye av disse som sitter og skriver vonde ting og setter ut rykter på folk det mener jeg bunner ut fra sjalusi.

    5. Det trenger heller ikke å være sjalusi. Noen liker bare å ødelegge for andre, og virkelig ønsker å skade andre med sien uttalelser. Jeg har selv blitt utsatt for sjalusi, og at noen ville rett og slett ødelegge for meg. De som var sjalue, kom med falske rykter, utestengsel, slemme bemerkninger og knising. De var rett og slett jævli! Vi hadde ikke data i den tiden! De som var ute etter å ødelegge for meg satte ut falske rykter, overdramatiserte situasjoner, og meldte meg anonymt til barnevernet. Jeg var barn/ tenåring da sjalusien fra de andre jentene pågikk. Jeg var voksen da det med å ødelegge for meg skjedde. Men begge deler er ødeleggende! Jeg kommer meg endelig helberget unna barnevernet, men mye har blitt ødelagt med dette. Jeg stoler nesten ikke på noen lengre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg