MYE FINT I GRÅTT OG SVART..

DETTE INNLEGGET INNEHOLDER ANONSELINKER…

 

 

Om du er som meg og går helst i mørke farger så behøver du ikke å kle deg kjedelig for det finnes utrolig mye fint i svart og grått, du behøver ikke å gå i joggebukse og fleecjakke bare ta en titt på dette som jeg har funnet her under teksten.

 

 

Nå om dagen så vil jeg bare gå i svart for da er jeg ikke så synlig i bybilde og det er ikke så mange som oppdager meg før jeg har gått forbi dem, har ikke så mye lyst til å stoppe og prate for de jeg møter prater bare med meg for at de føler at de må ikke for at de vil.

 

Og da blir det bare for dumt og jeg føler at jeg er i veien for alle andre så da går jeg bare videre sånn at jeg ikke tar noe av de menneskenes dyrebare tid.

This post contains adlinks from Adviral

Kappa / Byxa / Topp / Väska / Sko / Halsduk

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg