BREV TIL ANNA RASMUSSEN

Hei Anna..

 

Jeg har nå en ukes tid lurt litt på hva du tenker men i går kom du med et innlegg at alle hater deg nei det gjør jeg ikke, du må tåle å få konstruktiv kritikk og tilrettesettelse  men det tåler ikke du noe av nei.

 

Jeg mener ikke at du er en dårlig mor på grunn av bloggingen din eller at du vil gi dine barn en økonomisk selvstendighet, men tenk deg om hva du legger ut og hvordan jeg har ikke noe i mot deg du virker jo som du er en god og fornuftig ung dame.

 

Alle får vel lov til å ha sine meninger om deg og måten du gjør ting, for du har mange barn helt ned i ti tolv års alderen som leser bloggen din og hvordan kan man si at du er et godt forbilde for de unge jentene med de grove overskriftene dine.

 

Er det slik man får mange lesere tenker dem kansje og tar etter deg uten å tenke seg om er det ikke litt dumt, tenk deg om for du bruker navnet til et mindre årig barn som navn på bloggen din jeg mener at et navn endrin på bloggen hadde vært en fordel i din blogg situasjon greit at det er ditt barns navn så det er min mening det er sikkert ikke alle som tenker og mener det samme som meg .

 

MEN JEG STÅR FOR DISSE MENINGEN..

 

HILSEN
AUD-MARIT…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg