TRE GODE SPARETIPS…..

EN KOSE STUND ETTER MIN HANDLETUR..

Vi må jo ha mat både tobeinte og firbeinte, har noen gode sparetips i hverdagen..

 

 

Jeg har tre enkle tips til å spare penger på å handle det du trenger av mat , og mat trenger vi alle sammen og det finnes mange måter å spare på.

 

TRUMF:

 

Som trumf medlem så sparer du penger på trumfkontoen din hver gang du handler på MENY,KIWI og JOKER

Har du trumf super så får du 15% trumfbonus når du kjøper fersk frukt og grønnsaker på KIWI, på MENY har de sunnhets program og da får du 7og en halv % på frukt og grønnsaker og grovt brød og fersk fisk.

På JOKER har de glad da får du 5% trumfbonus på alt du handler på mandager.

 

TA MED TOMFLASKER OG PANT:

 

Ja det er mange som syntes det er kjedelig og stå å putte tomflasker i panteautomaten men husk en ting at de kronene blir trekt av sluttsummen i kassa og det er penger spart, og gjør du som meg og samle opp så det blir litt i dag så betalte jeg 2 kroner av egen lomme og jeg hadde en sluttsum før panten på 290 kroner.

 

KJØP VARER SOM HAR KORT TID TIL DATOEN GÅR UT:

 

Det er både fisk og kjøtt og dette får du for halvpris, og kjøtt og fisk holder seg lenge hvis dere fryser det ned.

 

ALL MAT KAN FRYSES SÅ KJØP BILLIGST MULIG DET GJØR JEG……

10 kommentarer
    1. Fine tips. Jeg er bare ikke så glad i mat som har gått ut av dato. Hvilke sort hund har du? Er dette også en som trenger å klippes? Min hund er en som jeg må klippe hever tredje/ fjerde måned. Jeg greier det ikke selv. Hundefrisør er dyrt!

    2. Det er gode tips, og man kan spare en god del på å benytte seg av slike tilbud. Har sett på et Amerikansk TV-program om folk som benytter seg av rabattkuponger som står i avisen, og de har jo store handlekurver fulle, og betaler nesten ikke noe!
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Ok. Flink du er 🙂 Jeg har blanding av Yorkshire terrier og Havaneser. Jeg MÅ lære meg å klippe selv, da det koster 1200 kr ¨hver gang å klippe han hos frisøren. Jeg har ei fast ei.. Hvor gammel er Elvis? Vår Nicko er 21 mnd nå

    4. De amerikaneren er jo helt “syke” med disse rabattkupongen. Selv er jeg Trumfmedlem. får noen få kuponger fra Coop, da jeg har medlemskorta der. Og så får jeg hver fjerde pakke bind gratis på Kiwi. Da jeg har et kort… Hadde slikt kort på bleier da barna var små.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg