MANDAG NY UKE NYE MULIGHETER BRUK STEMMERETTEN DIN..

Heisann folkens nå er det mandag morgen og en ny uke med nye muligheter. 

 

GRIP DAGEN :

 

Grip dagen hver time, minutt og sekund av dagen, bruk dem nøye og godt, det er så utrolig mange i dette landet som sier jeg har ikke hatt tid til å gjøre det (ta deg tid til å gjøre det du har lyst til å gjøre). 

 

IDAG ER DET VALG :

 

 

Bruk stemmeretten din gå å stem i dag, for sitter du å tenker jeg blir bare hjemme så får de andre gjøre jobben sin. 

 

For stemmer dere ikke så har du ingen verdens grunn til å klage på valgresultatet, da har du fire år foran deg som du ikke har noe du skulle ha sagt. 

 

For det kan jo være akkurat din stemme som gjør at det ikke blir den regjeringen du ønsker, så som sagt gå å gjør din borgerplikt gå å stem du også i år var jeg så smart at jeg var å forhåndsstemte så jeg kan gjøre alt annet i dag. 

 

DERE FÅR HA EN GOD DAG VIDERE ALLESAMMEN, BRUK STEMMERETTEN DIN… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg