1 juni herrigud som tiden flyr.

 

 

 

Dagen startet jeg med at jeg tenkte på hvor fort tiden flyr man kan si det på en annen måte hvor blir det av dagene, jeg syntes ikke det er så lenge siden vi startet det nye året med vinter og snø og så plutselig ble det sommer. Håper ikke det blir like varmt som i fjor sommer for den var uholdbart varm over for lang tid, da var det ikke enkelt å være verken menneske eller dyr.

 

Jeg ønsker meg en normal norsk sommer i år med gjennomsnitts varme på 20 pluss i skyggen ikke 30 pluss i gjennomsnitt hver dag i 8 uker for det er ikke noe godt, og tenk hvor dyrt det blir for bøndene som må ut på det åpne markedet og kjøpe for til dyrene sine. Da blir det en ny sommer med stor slakt av kyr og sau for bøndene som det var i fjor for de har ikke nok mat til dyra igjennom vinteren, med disse ordene så ønsker jeg dere alle sammen en riktig god lørdags morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg