1 desember kaldt i dag.

 

 

 

Så var det 1 desember i dag og det var en kald morgen, får håpe det holder seg kaldt sånn at den snøen som er kommet blir. Er glad i snø og vinter får håpe det holder seg på minus siden når det gjelder temperaturen ute en stund til, i allefall til over helgen ønsker meg ikke is og hålke på grunn av mildvær nå for da blir det i allefall kaos på veiene rundt om.

 

Det var -12 ute og + 12 inne da jeg sto opp i dag, nå er det -12 ute og jeg har fått temperaturen opp på +14 inne nå da blir det vel varmere inne etter hvert får jeg håpe.

 

Jeg har alltid ønsket meg snø mye snø på bursdagen min i alle år og i år er ikke noe unntak, veit at det er mange som ikke er noe glad i denne snøen men er det vinter så skal det da jammen meg være vinter også. Det er alltid kaos på veiene når første snøen kommer, ja den kommer som jula på kjærringa på disse billistene hvert år at de aldri lærer vil nå jeg si haha.

 

Glad jeg ikke kjører bil jeg da det er også litt moro å se på de som kjører og køene og kaoset er ett faktum, første snøen kommer jo like overraskende på dem det kan jeg ikke forstå for den pleier jo å komme i november eller desember hvert år.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg