1 April ingen aprilspøk.

 

 

 

Da er det første april og ny måned, ja her blir det ingen aprilspøk for det syntes jeg ikke noe om sånn er det bare. I dag var det og er det en kald morgen har bare en ting på timeplanen, å det er at jeg skal på kafe i dag blir en kopp kaffe og skravling litt avbrekk i hverdagen. Skal ikke skrive så mye mer om det for da skriver jeg meg ut av lovnaden min til meg selv og dere lesere, skal ikke nevne økonomi i bloggen lenger for så liten vil jeg ikke lage meg selv.

 

Skal også gå meg en tur eller to i dag og vaske litt klær sånn blir dagen min, om jeg gjør alt det kommer senere i dag/kveld.

 

Nå må jeg faktisk gå snart skal møte to damer så skal jeg og de på kafe bymisjonens, det er en veldig koselig kafe her i byen en kafe som gir muligheter for at de svakeste i samfunnet får en jobb å gå til.

 

Lag dere en fin dag. Og vi snakkes senere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du koste deg masse med skravling og kafébesøk. Jeg var på røntgen og så måtte man vente i to timer, skulle til legen. Bruddet har grodd fint, og jeg kan gjøre litt øvelser. Ikke med hele armen. Bare litt. Går jo heldigvis fremover. Ønsker deg en fin helg. Klem til deg fra meg

      1. Det var en koselig skravling på kafeen ikke noe annet enn det men det gikk kjempefint. Fint at bruddet gror fint, vente på leger er jo ikke så moro de måtte jo se på bildene først.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld ja og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg