Vindfull dag men det ble tur, feberen har kjempet i kroppen i dag.

 

 

 

Det har vært en solfylt dag med mye vind og den har vært kald, en tur ut måtte jeg selv om sykdom var i kroppen forkjølelse og feber. Er jo høst så det må jeg bare tåle er jo bare å ta på seg en litt tykkere genser, vindtett er den ikke så jeg kjente det var kaldt.

 

Ble bare en kort tur så ble det en tur i sofaen for å slappe av igjen, så ringte venninnen min og jeg gikk opp til henne en tur.

 

Nå er det fotball kamp Norge mot Kypros det er en kamp Norge må vinne for å komme med til Em.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

8 kommentarer
    1. Vit en ting. Du har min aller største sympati. Ei flott jente er du. Både innenpå og utenpå. Omsorg for dine medmennesker, selv om du selv kanskje har det værre.. En god egenskap. Men, så tillater jeg meg et lite men. Jeg tenker på dine barn. leser de bloggen din?

      1. Jeg svarer på ditt men, nei barna mine leser ikke bloggen min.

        Ellers så takker jeg for en fin kommentar.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja nå er tiden kommet for å finne fram noe varmere klær, jeg må kanskje få tak i noe varmere klær jeg også det kan ta litt tid før jeg kan det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Hei ❤️
          Håper vinterjakken som leseren har sendt til deg kommer frem en av de nærmeste dagene. Snilt av lesere å sende deg vinterklær ❤️

    2. Hei. Tenkte å sende deg endel varmt vintertøy, men jeg finner ikke Mail din. Jeg legger inn min Mail så kan du maile meg. Gjerne litt hvilken størrelser og. Skal prøve å fixe i løpet av uka/ har influensa så går litt i show Motion .
      Ha en fin dag
      Hilsen Siv

      1. Har sendt deg mail med størrelser og adressen min, ja er man syk så er man syk da går alt sakte sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god bedring.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg