Vet ikke hva jeg skal skrive, det blir vel litt om dagen i dag.

 

 

 

Som overskriften sier så skriver jeg litt om dagen i dag, brr kaldt som rakkern men ellers bra er ikke helt i form. Skulle ønske formen hadde vært bedre i dag men den gang ei, tok en slik hjemmetest i dag den var negativ men jeg har vurdert å bestille meg en time til en slik corona test for jeg veit ikke om jeg kan stole 100% på disse hjemmetestene.

 

Har ikke gjort så mye i dag var en tur oppe hos venninnen min til kaffe og skravling, jeg sa til henne at formen ikke var helt god når hun ringte men hun sa det var bare å komme. Jeg er jo ingen andre steder enn hos henne og i butikken da, jeg må jo gå i butikken og handle det jeg trenger så lenge jeg er alene hvordan skal jeg ellers få handlet det jeg trenger. Jeg var oppe å handlet for henne i dag også for hun trengte noen småting, det er noe jeg gjør med glede for da føler jeg at jeg er til nytte for  noen.

 

 

Jeg vil også takke for gavene som folket har sendt meg i går og i dag, det er virkelig rørende at noen vil at jeg skal ha det bra til jul så turen hjertelig takk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. God morgen fine du. Like greit og få tatt en test for og være på den sikre siden. Hjemmetesten er ikke helt til og stole på.
      Flott at man kan ta dusj til 10 kr på et badeanlegg. Jeg tok tok i går for da var strømmen nede i 30 øre. Skal til venninnen min i dag og levere julegaver. Innom matbutikken å handle litt inn. Så gøy at folk sendte deg noen kroner og da kan du kjøpe litt ting og kose deg med.
      Håper formen kommer raskt tilbake igjen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er like greit å få tatt en test men det er lang ventetid her, så jeg fikk tid til tirsdag så jeg får vente og se. Ja det er kjempefint med denne ordningen så lenge de får ha åpent, det hørtes ut som de skulle stenge ned igjen der også.

        Jeg er ferdig med de julegavene som skal ut av huset her, så jeg kan ta det veldig rolig med det.

        Skal i butikken å handle igjen på mandag, er jo å handler for venninnen min. Ja det er fint så om mandagen skal jeg handle inn det jeg skal til jul som jeg kan kose meg med.

        Jeg håper også at formen retter seg for for dette er ikke mye moro.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei, ble det noen som vipsa noen kroner? Håper det, ha en fin lørdag, håper formen din er bra, klem fra meg

      1. Ja det ble noen som vipset noen kroner, Formen kunne ha vært bedre men slik er det hurtigtesten var negativ i dag også så det kan jo være noe helt annet går jo så mye rart om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei men folk rundt om her i byen tror jo det at hoster du så er du smitte farlig og corona syk, tester meg flere ganger i uka og den er negativ hver gang selv om det er en hurtigtest så jeg er nok vanlig forkjølelse. Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg