Venter på tv2 sitt største barnehage program farmen.

 

 

 

Ja i kveld er det førstekjempevalg på farmen i år har det faktisk vært barnehage tendenser i det programmet, og hu som styrer alle rampestrekene heter IC som i dagens episode tenner på broderiet som er en del av ukens oppdrag å gjøre ferdig å så gjør hun det inn og går ut. Hvor hadde hun hodet sitt når hun gjør noe slikt, kunne jo ha brent ned hele huset hvis ikke han Asle hadde oppdaget det så kunne det ha gått riktig ille. Hun har jo gjort mye av det som har gått galt på gården, og så lever hun på en løgn der inne ja det heter seg at hun er lærer men det er hun ikke hun er hestebonde. Så da ønsker jeg henne som førstekjempe, og ønsker at hun ryker på søndag i tvekampen for den dama ønsker jeg ikke skal vinne noen verdensting.

 

Håper det er Daniel eller en av de andre som er igjen som vinner, ikke hun IC for det fortjener hun ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Leste etterpå at TV2 produksjon visste om rampestreken og fikk ut broderiet. Men jeg er enig, dama må ut. Ellers minner Årets farmen meg om en barnehage. Får håpe Thor vinner for han har jeg sans for. Vi får se hva det ender opp med.

      I dag skal svigerdatter og de to eldste barnebarna testes for Covid-19. Det er så skremmende nært. Det har jo vært utbrudd på skolen her. Håper de ikke har det. Krysser fingre og tær. Håper vaksinen kommer snart.

      Bestilte julegaver på nettet, og de kommer mandag. Har bare å finne en gave til mannen, men han har jo alt så vet ikke hva jeg skal finne på. Problem hvert år. Ha en fin torsdag. Klem til deg fra meg.

      1. Tydelig viste dem om det, men hvorfor fikk hun da ikke beskjed om å pakke snippesken sin og dra ut når hun satte det ut i live det er det de burde ha gjort etter min mening hun satte andre i fare hvis de ikke hadde vært der på det tidspunktet det skjedde. Det hadde i alle fall jeg gjort.

        Huff da er det så nære at din datter og to av barnebarna står i fare for å ha dette forferdelige viruset, får håpe at de får svaret at testen er negativ. Ja jeg er med på å krysse alt som krysses kan for at de ikke har dette viruset i kroppen. Håper også på vaksine snart, kan bli klar til bruk i 2021 helst før den tid.

        Så fint at du nesten er ferdig med alle gavene, ja det er vanskelig med dem som har alt gi opplevelse gave til han eller noe som dere kan gjøre sammen.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er nor veldig iscenesatt hele farmen, var jo filmteam inne og fikk det ut, nei, liker heller ikke henne, forstår ikke hele greia, noen må jo ha sett henne🤗

      1. Ja som du skriver veldig iscenesatt hele greia, filmteamet så jo det hele de skulle bare gitt henne beskjed om å pakke sakene sine å dra når en gjør slike ting hadde jo vært mye bedre å puttet det i en ovn da å brenne det på den måten. Hadde ikke film teamet vært der inne så satte hun jo to personer i fare, for da hadde det ikke blitt oppdaget før det var for sent.

        Har ikke likt den dama siden hun satte foten innafor farmen gården, ja da filmteamet har jo sett henne sånn er det bare.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg