Venter på mail fra egmot.

 

 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor at de er så seine med å sende ut mailen med fakturagrunnlaget mitt, de siste månedene så har den kommet i starten av måneden senest den 14 i måneden nå har ikke den for november kommet enda. Jeg har skrevet mail til dem men ingen svar de siste gangene jeg har skrevet mail til dem så har jeg ikke fått svar fra dem, hva er det som skjer der inne nå. Det er noen kroner faktisk over 2000 kroner som jeg har til gode der inne, men det hjelper ikke når jeg ikke har fått noen mail på fakturagrunnlaget mitt.

 

Å det er heller ingen svar på den mailen jeg sendte til dem, så en får vel bare vente å se ellers så er det penger tapt for meg hvis jeg ikke får fakturert.

 

Kan bare ikke forstå hva som skjer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg har heller ikke fått fskturagrunnlsget for november. De sa da jeg mailet med dem og etterlyste det rundt den 10 at det skulle komme senere. Sikkert ferie der til over nyttår. Vi får mase igjen da

      1. Jeg har sendt en mail til dem i ettermiddag får se om jeg får svar snart eller i morgen. De har vel noen på jobb der selv om det er ferie, ja vi får mase igjen på dem. Da veit jeg at det ikke er bare meg det gjelder.

        Håper du har hatt en fin dag i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg