Velkommen til vinter landet, nå er det kommet snø håper den blir liggende nå.

 

 

 

Jippi i dag har det snødd hele dagen og det har holdt seg på fem kuldegrader, og nå håper jeg vinteren har kommet for å bli. Men det er vel for mye å forlange det eneste med vinteren som jeg hater det er når det kommer mildvær etter at det er kommet en del snø for da blir det jo bare rene hålkeføre, det er det verste jeg veit jeg elsker snø og hvite teppet som hører vinterens sjarm. Ingen vinter uten snø og i dag har det kommet en del, dette bildet tok jeg klokken 10.00 før vi gikk ut på morgentur.

 

På morgenturen så gikk vi innom bingoen for å hente gevinst på 3500 kroner og det er gode penger og ta med seg inn i denne gave tiden, jeg er ferdig med mine jule gaver men jeg har jo to bursdager i januar og så har jeg min egen som er i desember. Den dagen skal jeg kose meg alene på kvelden blir jo 50 år bare en gang i livet, og da kan en jo kose seg litt ekstra den 03/12 jeg skal ikke ha noe selskap for jeg har aldri likt å ha bursdagsselleskap ikke en gang når jeg gikk på barneskolen det var på grunn av mobbingen som jeg opplevde som barn og utfrysingen i voksen alder som også er en type mobbing.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

8 kommentarer
    1. Hørte snøen var kommet hos dere. Det blir straks lysere og renere ute, for med høst og regn hører det med mye sand og skit.

      Håper snøen lar vente på seg enda litt til hos oss jeg dag, men litt lys og hvit julesnø vil jeg ha 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja her snør det enda og det er noe jeg har ønsket meg lenge, ja det blir lysere og renere med det fine hvite teppet som er på tur ned nå.

        Ønsker deg og dine en riktig fin og god fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Fint med snø ja. Alt blir så lyst og fint! 🙂

      Leit å lese at du har dårlig erfaring med selskap, og at du har blitt mobbet. Forstår at det følger deg når du har opplevd slike ting. Ønsker deg alt godt, og at din dag blir god. Klem <3

      1. Ja det er utrolig fint å lyst det blir også renere ute.

        Dagen min blir alltid god man må bare innrette seg etter situasjonen, jeg liker mitt eget selskap men det kan bli noe ensomt en gang i blant. Klem.

      1. Det er kulda jeg liker og snøen, men når det først har snødd så begynner det og regne. Det hater jeg for da blir det så mye hålke og glatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg