Velkommen til mars, ny uke og ny måned.

 

 

 

Ja vi er nå kommet inn i den første vår måneden, vi er langt inn i den første dagen i mars. Er ikke mye vår tegn her enda men de kommer vel etter hvert, er jo ikke blitt bart enda så en kan vel ikke forlange og se noen vårtegn enda. Har i dag startet å ta allergimedisinene mine sånn at det blir en enklere vår, det var min gamle lege som har gått av med pensjon  som sa at det  var lurt å starte.

 

Fikk handlet inn for uka håper det holder ut uka, gjør det ikke det så går ikke det. Å har faktisk så har jeg lagt av en del til sparing, har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg så nå er det bare å finne ett sparemål eller bare ha den som en buffer.

 

Så gikk jeg meg en litt lengre tur i dag, fant faktisk en del tomflasker som jeg var og pantet ble 100 kroner i pant. Så ringte venninnen min som ville at jeg skulle komme opp til henne, å selvfølgelig gjorde jeg det tok en kaffe kopp med henne og skravlet om alt og ingenting. Jeg gikk opp og handlet for henne slik at hun fikk inn det hun ønsket, fikk med meg pant fra henne også og fikk 100 kroner som jeg pleier.

Alt av pante penger ble satt inn på konto og overført til sparing, deilig med noe ekstra pleier ikke sette det inn på konto med en gang pleier å sette dem inn en gang i måneden for da blir det en del. Så heretter så skal jeg sette inn panten hver gang jeg panter, for da blir ikke de pengene brukt til andre ting.

 

Nå sitter jeg her og glor på tv, å det blir det nok resten av kvelden også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg