Veit jeg ikke kommer videre til VIXSEN.

 

 

 

 

Nå er det sikkert mange som lurer på hva jeg mener, er min blogg stor nok til å være med på noe slikt etter min mening så tror jeg nok ikke. Tror ikke at jeg blir tatt i til betrakning en gang de bare tittet på min blogg disse i juryen så bort med meg, er jeg med videre så blir jeg overrasket så høyt selvbilde har jeg på min egen prestasjon men er jeg videre så hadde det vært gøy om jeg fikk noen stemmer. Men videre til finalen kommer jeg nok aldri, enda hvor gøy det hadde vært det hadde gitt meg en utrolig god bust som jeg kunne brukt videre og motivert meg mer enn dere hadde trodd. Er takknemlig for at det var noen som nominerte meg, og snart kommer de som har gått videre som folk kan stemme på jeg sier i fra når den tiden kommer står ikke jeg der så stem på mamma på hjul for det er en av mine favoritt blogger som jeg hver dag er innom og leser jeg sier i fra til dere når jeg finner ut når den tiden er der.

 

Herre gud så rotete dette innlegget ble men det får dere bære over meg med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det fortjener hun virkelig mye mer enn meg. Jo jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke kommer lengere enn til nominasjonen, og gjør jeg så blir jeg jo glad.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. God morgen med flott plassering på lista. Håper mange nominerte deg til Vixen og man skal aldri si aldri. Vært en travel uke på meg, og i min datters bryllup i går, med utemiddag. I dag til ei eldre dame på besøk, hun mistet sin sønn for kort tid tilbake. I morgen til bursdagsfeiring. Blir og være slakt mandag. Liksom ikke hatt tid til å stikke innom de fine bloggene jeg leser på morgenen. Hvem som vinner en pris i Vixen er det mange som fortjener heder og ære. Ha en fin lørdag. Klem til deg fra meg.

      1. Takker så mye det er moro å krabbe seg oppover på lista. Nei skal jo aldri si aldri men jeg tror ikke det blir noe mer enn nominasjonen som er en stor ære bare det.

        Gratulere med datter som giftet seg i går, kos deg på besøket i dag huff er ikke greit å miste noen uansett alder.

        Høres ut som en travel helg for deg, du får prøve å slappe av mellom slagene. Ja det er mange bloggere som trenger og fortjener en heder og ære.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg